FAQ - Veelgestelde vragen
Ik heb notificatie e-mails aangezet, maar ik ontvang sinds kort geen e-mails meer. Hoe komt dat?
Wanneer u zeker weet dat u de notifactiefunctie aan heeft staan, maar alsnog geen notificatie e-mail ontvangt binnen enkele minuten nadat er een bericht is geplaatst, dan kunt u de volgende dingen doen:
- Controleer of het e-mailadres klopt. Ga hiervoor naar het configuratiescherm van uw gastenboek en log in met de gebruikersnaam en wachtwoord van uw gastenboek. Na te zijn ingelogd klikt u op Algemene gegevens wijzigen. Op de volgende pagina kunt u zien of het e-mailadres klopt en zo nodig deze wijzigen.
- Controleer of er bij uw e-mailadres een spamfilter actief is welke mogelijk de notificatie e-mails tegenhoudt.
- Neem contact op met de provider van het e-mailadres met de vraag of ze op spam filteren en hoe het kan dat u bepaalde emails niet onvangt.