FAQ - Veelgestelde vragen

Ik ontvang geen notificatie-email terwijl ik dat wel heb ingesteld. Hoe kan dat?

Controleer allereerst even of het e-mailadres dat staat ingesteld bij het gastenboek klopt. Dit kunt u zien in het configuratiescherm van uw gastenboek onder Algemene gegevens wijzigen. Klopt het e-mailadres? Dan houdt helaas de spamfilter van uw e-mailserver de notificatie e-mails tegen. Wanneer u zelf de e-mailserver beheert dan kunt u de instellingen raadplegen van uw spamfilter. Wanneer u een e-mailadres gebruikt van uw internetprovider, dan kunt u proberen een e-mail te sturen naar de helpdesk met de vraag of ze onze e-mails uit de spamfilter willen halen. Wanneer u een e-mailadres gebruikt van hotmail, dan kunt u zelf de spamfilter aanpassen. Ga hiervoor naar hotmail.com en log in met de gebruikersnaam en wachtwoord van uw hotmailadres. Na te zijn ingelogd klikt u op instellingen rechtsboven in beeld. Op de volgende pagina klikt u op de knop Post (onder Prive). Op de volgende pagina klikt u op de link Bescherming tegen ongewenste e-mail. Klik vervolgens op Veilige lijst. In het tekstvak onder Typ een adres of domein: typt u mygb.nl en klik vervolgens op Toevoegen. Voortaan worden de e-mails afkomstig van MyGB.nl niet meer gezien als spam.

terug